2014. március 4., kedd

MAGÁNYOS SZÓRAKOZÁS

       Olvasom az egyik megyei lapban, hogy kiraboltak egy 59 éves nőt, pontosabban a táskáját kitépték a kezéből. Az eset este fél tízkor történt, amikor a hölgy távozott egy vendéglátóipari intézményből, ahol a rablók kifigyelték, hogy magányosan SZÓRAKOZOTT. Miután magányos szórakozását befejezte, kerékpárjára akart ülni, hogy hazakerekezzen, ekkor támadták meg a gazok, és fosztották meg ridiküljétől. Boldog vég: a rendőrség elfogta a tetteseket, szerencsére a rablott holmi nagy része még náluk volt.
        Vajon csak én röhögtem dicstelenül a finom megfogalmazáson? Mert, ha a történet velejéig hatolok: mi is történt valójában? Egy hatvanhoz közeli hölgy elbiciklizett egy kocsmáig, ott bús magányában becsapott pár pohárral, majd még bicikliképes állapotban hazatérést kísérelt meg. Ekkor léptek színre - könnyű préda reményében -  a táskatolvajok...
      A történetnek több tanulsága is van. A rablóknak az, hogy a törvény keze olykor tényleg lesújt, a hölgynek pedig az, hogy magányosan szórakozni nem veszélytelen, különben is, ökör iszik magában...

3 megjegyzés:

  1. Remélem, a Szamár mindig, csak és kizárólag (jó) társaságban :-)

    VálaszTörlés
  2. Jajaj, most meg úgy tűnhet, mintha én egy hölgy magányát figuráztam volna ki. Nem ez volt a szándék. Inkább a tudósító vicces megfogalmazására akartam kilőni egy vaktöltényt. Szórakozás... szerintem egy kicsit több, mint az, hogy hogy bebiciklizünk egy ivóba, iszunk valamit, aztán haza. Mindenesetre Életem Értelme tegnap már azt mondta, lemegy a sarki kocsmába, hogy két hosszúlépés erejéig elszórakozzon!:-))

    VálaszTörlés
  3. Hm. Egyedül tudok szórakozni. Pl. egy jó könyvvel, zenével, filmmel. Kombinálhatom némi alkohollal is. De magányosan szórakozni? Agyrém.

    VálaszTörlés