2013. május 19., vasárnap

Hátrányosné, édesanyáááám...

                         ... már megint kaptunk egy lakást!? - énekelte annak idején a Markos-Nádas-Boncz trió. (Amúgy az alapmű itt megtekinthető, idézett rész, 4 perc 30 másodperc után található.) Hát így érzem magam én is most, bár ez ugyanolyan jó érzés, mint anno Hátrányoséknak volt, gondolom.
                         Már megint kaptam egy blogdíjat! Az úgy volt, hogy Perenne is kapott, ráadásul előbb, mint én. Csak dóga vót rengeteg, és várt egy nyugalmasabb pillanatra, amikor  kiosztja, megadva a módját az ügymenetnek. Én erről mit sem tudván szépen beelőztem, muhaha! Perenne meg, miután jól kimérgelődte magát - részletek itt - a rá jellemző nagyvonalúsággal nem törölt díjazottjai sorából. Így esett, hogy egy héten belül két blogdíjat kaptam. Hősiesen az ajkamba haraptam, és úgy döntöttem, vállalom az ezzel járó terheket. Merthátugye a kapás után megint osztás van, s nagy rá az esély, hogy az újabb díjjal eltalálok olyanokat, akiket mások szeretnének díjjal megtisztelni, de én már megint fürgébb leszek... mint ahogy sejtéseim szerint Perenne elől kilőttem Hosszút és Laurát, dehát a blogvilág veszélyes üzem néha.                          No, akkor, jöjjön a díj: bestblogdíj_1.pngEgyre jobban tetszik!
Jöjjenek a szabályok:
1. említsd meg, kitől kaptad a díjat A díjat Perennétől kaptam. Nagyvonalú és megbocsátó szeretetét hálásan köszönöm!:-)
2. sorolj fel 4 blogot (200-nál kevesebb olvasóval, akiknek továbbküldöd) Itt én megjegyezném újfent: honnan tudhatnám, hogy kinek, mennyinél kevesebb olvasója van, de ez csak egy mellékszál...
3. hagyj egy-egy kommentet a kiválasztott blogokon a díjazásról 
És az újabb négy díjazott:
Böjticsirke ő bíztatásként kapja, hogy írjon már valamit, mert tud is, meg, gondolom, van is mit.
Balogh Tibor mert tisztaszívű embert sejdítek ritka, virtuális találkozásaink alkalmával
Ozser akinél nem tudok kommentelni, úgyhogy, ha nem jár erre, sose tudja meg, mivel akartam eltalálni
Saint-Moty akinél szintén nem tudok, de KAPÁSBÓL ő jutott az eszembe negyedikként!:-))

Hát így!:-)

11 megjegyzés:

  1. :-)Kopp-kopp! Pünkösdi királyi díj?
    Átveszem! Lelkemnek jól esik, köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. ...s Világbéke! :)
    Feladtad a leckét: melyik saint-moty? ami/aki deFalla-ra utal, vagy a másik? Mert "van másik?!"
    Elárulok egy nem is annyira nagy titkot, ahogyan én csinálom a kommentelésnél a szóellenőrző kérdést: ha első pillantásra nem tudom kiolvasni a betűket, akkor kérek másikat. Erre ott van a lehetőség, rájössz. Egészen addig nyomogatom az új szó kérését, míg nem lelek olyat, amit könnyűszerrel látok/értek. Remélem érthető voltam/vagyok/leszek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nokéremszépem: az nem az én problémám, hogy Maga olyan sokan van!:-)) Vegye át az, aki most éppen Önkegyed! Szóellenőrzés: hebrencs típus vagyok. Hatszor, mondom HATSZOR próbáltam, de mindig az jött ki, hogy essejó, miközben világosan éreztem, hogy kommentdobozod robotnak néz. Egyébként nála is ilyen nehéz kommentelni?

      Törlés
  3. Kicsit elbizonytalanodtam, hogy már megint mit (nem) tettem, de Vaszilisza még mindig Laura "lánykori" neve. Illő lenne már megbarátkoznom az újabbal, de hát az öregek nehezen kezelik a változásokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. VasziliszaLaura most majd megtanulja, mivel jár, ha nevet cserél! Kapott díjat Tőled, kapott díjat tőlem, dógozzon!?:-)

      Törlés
  4. Járok erre, bár manapság kevesebbet...pár napja már nálam is lehet kommentelni. Moderálás nélkül...szóval semmi cicó ha valaki írni óhajt. Remélem aki miatt egy időre szünetelnem kellet, mára megértette hogy a magánéletemet aki nem ismeri az ne turkáljon benne. Soha nem bújtam el kérdések elől legfeljebb azt mondtam ezt beszéljük meg máshol. Amúgy kicsit jól esett kihagyni gondolkodni hogyan tovább.
    A díjat amivel rám gondoltál, köszönöm! Jól esik a gondolás! Bár azt is be vallom volt akitől nem fogadtam el....az indokaimat most mellőzném....de hozzáteszem nem az ajánló személyével volt a gondom. Éreztem amit éreztem. :) ilyen vagyok:( De most valahogy Tíbor barátom mellett - kihúzom magam:) persze csak annyira amennyire fájos derekam engedi! :-D Mert ha valakinek elsősorban adnám, az Ő! De sebaj elbír ő kettőt is:)

    VálaszTörlés
  5. na igen! szó se róla piszkosul nyomja a vállát...de majd csak kibírja:)) Segítek neki! :)

    VálaszTörlés
  6. Nyomja biz, de bírja!
    Borral, kenyérrel és reménnyel. Corpus Christi.

    VálaszTörlés