2013. május 16., csütörtök

Mégis írok blogot, mert...

         .... nem tehetem meg, hogy ne tegyem meg! Kaptam ugyanis egy blogdíjat Saintmottydefallától, amitől megmelegedett a szívem. Még akkor is, ha drága cimborám, a négy kötelező jelölt megindokolásánál oda nyilatkozott, hogy kapásból ők jutottak az eszébe.
         KAPÁSBÓL, MI?!
         Kicsit megütődtem, mert eleddig azt hittem, hogy folyton én járok az eszében. Reggelente arra gondol: felébredt-e már az a drága Szamár? És hogy aludt? Aztán napközben: vajon milyen napja van annak a csodálatos Szamárnak? Remélem isteni! Este pedig: az a kincset érő Szamár ejtőzzön a legjobb módon. És természetesen: édes angyalok hozzanak pillájára rózsás álmokat.
        Erre kapásból... KAPÁSBÓL!? Höhh!
        Ámde átellenben mégiscsak kaptam egy díjat, kapásból, és a díjkapásból sose lehet elég.
        Ezt itt ni!bestblogdíj_1.png
       
A szabályok a következők:
1. említsd meg, kitől kaptad a díjat

2. sorolj fel 4 blogot (200-nál kevesebb olvasóval, akiknek továbbküldöd) Itt én megjegyezném: honnan tudhatnám, hogy kinek, mennyinél kevesebb olvasója van, de ez csak egy mellékszál...

3. hagyj egy-egy kommentet a kiválasztott blogokon a díjazásról 
      
No akkor csapjunk a karmesterek lovak közé!

1. A díjat DeFallától kaptam.
2. A négy blog, ahová továbbküldöm:
    Perenne 
    Chanson
    Hosszú
    Laura
Nem szívesen fenyegetőzöm, de ha bármelyik díjazottam nem csattan ki a boldogságtól, hogy mit kapott tőlem, azt személyesen keresem fel, értve?! Chansonnak pedig külön felhívom a figyelmét, hogy most nem ússza meg olyan könnyen, mint a legutóbbi blogdíj-kapásnál. Négy blogot kell megjelölnöd érted Chansonkám, NÉGYET! És még egyszer nem játszhatod el, hogy küldöm mindenkinek, akit olvasok, de nem ám! Ez a díj nem az a díj! Úgyhogy ütött a választás órája!:-)))

Végezetül: drága DeFalla! Én próbáltam volna kommentben megköszönni Nálad a díjat, de amikor hatodszor is azt írta a szűrőd, hogy nem egyeznek a karakterek, feladtam. Vagy én vagyok nagyon részeg, vagy a biztonsági rendszered jobb, mint a CIA-é. Hát itt köszönöm meg, hogy kapásból eszedbe jutottam!:-)))) A jó Isten áldjon meg érte, mind a két kezével!

9 megjegyzés:

  1. nahát, köszönöm! pont jól jön most egy csokor vidám virág :)

    VálaszTörlés
  2. Háhá... :-) Köszönöm, de én azért mindenkinek! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Chansonkám, most már nem diszponálhatok a Neked ajándékozott díj fölött, de a MINDENKI az SENKI. A megértés halovány szikráját az csiholja ki belőlem, hogy tudom, egy anya MINDEGYIK gyerekét egyformán szereti, és ezt Te naponta hat esetben abszolválod. Na, de hogy az összes bloggert...!?:-)))

      Törlés
  3. Én is köszönöm, bár azért erről még beszélünk. :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm itt is! :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves "Csacsi"! Vigasztaljon az a tudat, hogy én színjózanul sem tudom mindig beírni elsőre/sokadszorra a kül. kódokat.
    Arról nem is beszélve, hogy a biztonsági rendszer szókapcsolatot sem értem.
    Cca. öt éve még azzal bíbelődtem, hogy a különböző oldalakon különböző nevekkel szerepeltem (le), s mindegyikhez más jelszó is tartozott. Aztán felhomályosítottak, hogy azért ennyire nem kell bonyolítani az 'ámítógép áldásait... Nos, némelyik maradt, némelyik ment a levesbe, némelyiket elfelejtettem, s csak akkor jut az eszembe, amikor a rendszer értesít, hogy iksz hónapja nem voltam náluk.
    Tehát: feladat lenne számomra s temérdek idő, hogy mindent mindennel összehozzak - segítség nélkül nem is menne... De egyelőre olyan vagyok, mint a politikusok: nagy a káosz, s én csak megkavarni tudom :/

    VálaszTörlés