2012. november 26., hétfő

Van valami, amire egész életemben vágytam...

... és sosem voltak megfelelőek a körülmények, hogy megkaphassam. Logikus, bölcs érveléseket hallottam, miért nem. Mindegyikben volt igazság tartalom, nem is kevés. Jelen idő aztán végképp nem látszik alkalmasnak, hogy teljesüljön a vágyam, és mégis... Valahogy fellázadtam. Mert mindig lesznek érvek, mindig igazuk lesz azoknak, akik azt mondják: ne! DE ÉN AKAROM! Mindig is akartam. Hát miféle ember az, aki hagyja magát lebeszélni arról, amire így vágyik?! Aki csak azért nem kap az álma után, mert lesznek nehézségek!? Ennél a résznél szomorúan rájöttem, hogy nem ismerek magamra.

Úgyhogy a héten meglesz!

Na erről már magamra ismerek!:-))

11 megjegyzés:

  1. Nakéremszépen (sic!), most aztán agyalhat az olvasók tábora, mi is lehet az?

    VálaszTörlés
  2. No akkor nem lövöm le a poént, csak gyártok még pár receptet :-)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez csücskös így felzaklatni az olvasókat, hogy mi az amire ennyire vágsz?:O:D Ez így nem ér:P

    VálaszTörlés
  4. Ha minden igaz, már csak egy nap, és megoldódik a rejtély titka!:-))

    VálaszTörlés
  5. Ha kell, ragaszd le, de küldd már azt a fényképet!

    VálaszTörlés
  6. Letelt az egy nap (24 óra), nem várok tovább :P XD

    VálaszTörlés
  7. Jobb szeretem a deFalla-t, de kicsire nem adunk, nagy meg nem számít

    VálaszTörlés