2012. november 30., péntek

Én EGYÁLTALÁN nem akartam...

... a kutyáról írni, mert milyen az má', hogy valaki folyton a kutyájáról ír, mintha másnak nem lenne, nagy űgy!? Csak eszembe jutott, hogy az utolsó képeken az eb állandóan aludt, még valaki azt hiheti, hogy DIREKT altatjuk, és ránk hívja az állatvédőket, szóval jobb az ilyet tisztázni. Ezért íme az eb, ébren:
A cipőjével. Életem Értelme adta neki, majd belenő alapon...

Végül vérebként, amint a gépet, és/vagy a fotóst támadja.

Remélem mindent tisztáztunk. Közben elfelejtettem, miről is akartam írni. A kutyáról EGYÁLTALÁN nem akartam, mint azt már az előbb kifejtettem.

15 megjegyzés:

  1. Nem csoda, hogy bele vagy szerelmesedve ebbe a ragadozóba:D gyöngyörűűűű azzal a gombszemével:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, nagyon is tudja használni kuncsorgásra azt a gyönyörű gombszemeit...:-)

      Törlés
  2. Most egy darabig róla fog szólni minden, így a posztok is...készülj fel rá! :)

    VálaszTörlés
  3. Amúgy ez nem egy kutyásblog. Dehogy! Viszont jó úton haladsz. Cipőt adni neki, nem volt jó ötlet, de késő bánat eb gondolat. :-)
    Muszáj belekeverjem a kutyákat, mert lassan odáig jutunk, hogy ha ez a szó vagy szinonimája nem szerepel benne, kimoderálod a hozzászólást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a cipő dolgot el kellett volna kerülni... mert az mégsem fog tetszeni, mikor majd az összeset rágja.

      Fura: Részeg Szamár kutyás blogja, időnként fel-felbukkanó galambokkal. :-)

      Törlés
    2. Perenne ebben is igazad van. Nagyjából javít a helyzeten, hogy nálunk a cipők a cipősszekrényben vannak, ami meg elöl, az a lábunkon. Pár szelíd taszajtás után egyelőre felhagyott, hogy azokat megszerezze.De persze az ördög nem alszik. Nem, ezentúl sem fogok moderálni, bármilyen lenyűgöző is a kis csibész.:-)

      Törlés
  4. Chanson, reméljük nem válik belőle országos cipőtolvaj!Amúgy állatok terén - engem is beleértve - valóban színesedik a blog.:-)))

    VálaszTörlés
  5. Amikor megláttam azt a cipőt, úgy megsajnáltam. Szép cipőnek tűnik.
    Szerezzetek be sok-sok kutyajátékot, melyben kárt tehet.
    Milyen kutyáskönyveid vannak, mely a kiskutya nevelésével, és a nagyokkal foglalkozik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Raven, a cipő valóban csak szépnek tűnik, igaziból egy agyonhordott darab, ezért is a nagyvonalúság...:-)) Mindenkinek igaza volt, aki azt mondta, rosszul tettük, mert minden cipő ezentúl játék lesz neki. Még szerencse, hogy nálunk nincs elől cipő, de, ha kertes házban laknánk, akkor verhetnénk a fejünket a falba. Úgy próbálunk korrigálni, hogy a játékcipő orrába egy pici jutalomfalatot teszünk, amit hatalmas morgások, kotorások és hempergések közepette kibányászhat. Majd szigorú felügyelet mellett szemügyre vehet egy rendes cipőt, amiben nincs semmi. Aztán odahívjuk az "ő cipőjéhez" amiben megint van egy falatka. Úgy néz ki, ez bejön.

      Semmilyen kutyáskönyvet nem olvastam, mert isteni szerencsére rábukkantam a Cerberos Kutyaiskola honlapjára. Mindent megtaláltam, amire kíváncsi voltam, s meg fogok találni, ahogy nő az eb. Hatalmas segítség. Mondanom sem kell, a cipős ötletet nem onnan vettük...

      Törlés
  6. Jó reggelt kívánok!

    "Mert a jó kutyusokhoz csakis jó Gazdi való. És ha rossz a Gazdi, hogyan is lehetnének ők jó kutyusok, nicht war?!
    És mindenki roppant elégedett, akkor is, ha nem."

    Ja woll:-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó reggelt Tibor! Ismerős az idézet,bár úgy rémlik ez nem kutyákról szól. Szavaiban igen, képletesen nem. Ha viszont a gondolatot jelen helyzetre vonatkoztatjuk, akkor én egy nem egészen jó, minden mókára készen álló, ám annál elbűvölőbb Gazdi vagyok!:-))

      Törlés
  7. Ez a komment megerősíti azt a képet, ami kialakult bennem az eddig olvasottak alapján.

    VálaszTörlés
  8. Mit szólt a kis gombszemű a hóhoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek tisztelettel, beletrappolt, majd belefeküdt. Igaz, mindez az erkélyen történt, mert még nem vihető az utcára, de nem fázós, az biztos!:-)

      Törlés