2012. december 5., szerda

Színben hozzá illő...

- Milyen legyen?
- Mindenképpen könnyű, de színben hozzá illő...
- Pontosabban?
- Pink.
- Pink?!
- Nos, nem egészen... szóval inkább sötét pink.
- Sötét pink??!!
- Mondhatni bordós utánérzéssel.
- Utánérzéssel...
- Ajándékba kaptuk. Vadonatúj! Az is kapta, aki adta, de hát az ő vizslája ugye kan, a miénk meg szuka, hozzá ugye jobban illik.
- Ugye...
- Most, hogy jobban belegondolok a póráz inkább olyan fáradt pezsgőszín...
- Fáradt... pezsgő...
- Mit ajánl?
- Ezt! Ez a legkönnyebb nyakörvünk, és úgy bővíthető, ahogy a kutyuska nő.
- De hát ez SÖTÉTBARNA!?
- Viszont milyen aranyos kis, fehér csontok vannak belehímezve...
- Sötétbarna...?
- Utolsó darab...
- Megveszem!

6 megjegyzés:

  1. Hiába, kutyás bloggá váltál. :) Ami nem baj... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemáááá, én szeretem nézni a kis bogárszeműt:)

      Törlés
  2. Érdeklődve figyelem a fejleményeket:)

    lehet egyszer én is pont ilyen leszek, ha lesz egy vérebem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsikám, talán még ilyenebb... én is az út elején járok!:-))

      Törlés
    2. hááát, tudok én is túlzásokba esni kutya/macska/madarak szempontjából. A madár imádat nálam nem galamb :D cinegék, rigók meg minden, ami idejár az etetőre:)

      Törlés