2012. december 13., csütörtök

Eb ura banyatank!

                        Flekk ma kapta meg a második védőoltást. (Az elsőt még tenyésztője adatta be.) Már napok óta töprengek, hogyan is viszem - még, ha három utcányira is - ezt a hatkilónyi ördögmotollát. Karban nem, az biztos! Egyrészt, mert sose jutnánk el az állatorvoshoz az ismerősökkel teli utcán (jaj, de aranyos, megsímogathatom... stb, stb...) másrészt, mert nem bírkózhatom végig vele az utat, ha netán megrémülne az ismeretlen szagoktól, hangoktól.            
                      Így esett a választás a banyatankomra. Jó nagy, ráadásul a színe is megy (pink)  Flekk bundájához. Meglepően jámboran viselte a begyömöszölést, úgyhogy elbíztam magam, és elhatároztam, a közeli Patyolatot is útba ejtjük, Életem Értelmének dzsekijével. Nyüsszentés nélkül tűrte az utat a tisztítóig. Megkérdeztem az ott dolgozó hölgyeket, behozhatom-e a banyatankot, amiben egy kiskutya van.
- KISKUTYA??!-
                     És elszabadult a pokol! A hölgyek kisereglettek, Flekk pedig megismerte azt az életérzést, amikor valakiből, egyik napról a másikra, sztár lesz. A vezetőnő engedélyt kért a celebkutya kivételére, az eb fején pedig alig fértek el a cirógató kacsók. Sajnos, időre kellett mennünk, így újra begyömöszöltem a hírességet, és tovább hajtattunk a rendelőig. Ott viszont teljesen elbátortalanodott. Én is. "Doktorbácsink" ugyanis úgy 190 centi volt, és közel a kétszáz kilóhoz, dörgő hanggal. Flekk a vizsgáló asztalon hozzá képest, szerény, fehér egér méretűnek tűnt. Az óriás megvizsgálta, beadta az oltást, féregtelenítette, ellátta chippel, a mi kutyánk meg sem mukkant. Amíg ölbevéve az adminisztrációra vártunk, úgy tapadt hozzám, mint pillanatragasztó a mutatóujjhoz. Nyilván drámai volt a kontraszt, a puha, patyolatos kezek, és az óriásdoktor hatalmas tenyerei között. No, mondtam magamban, a kis csibésszel hazafelé sem lesz gond. Nem talált! Flekk elhatározta, hogy demostaztán megnézné ő magának a nagyvilágot, ha már belehurcoltam. Tolta a fejét kifelé, én meg toltam visszafelé, közben szaporáztam erősen, mit mondjak, mindketten örültünk, amikor hazaértünk.
                    Miután kifújtam magam, azért elgondolkodtam, hogyan is festhetett hazajövetelünk az ártatlan járókelők szemében. Lehet, hogy épp most mesélik elszörnyedve családjuknak, barátaiknak, hogy láttak az utcán egy zilált emberformájút, aki időnként megállt, és szigorúan azt mondta a kerekes bevásárlókocsijának, hogy nem szabad, ne csináld!

15 megjegyzés:

  1. Erre nem gondoltál? http://www.petnet.hu/termekek/KUTYA_KUTYAFELSZERELES_Kutyaszallito_box_ketrec-156

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint arra, hogy fizessek tizenhuszonezer forintot egy olyan formatervezett, műanyag kaszniért, amit Flekk egy hónap alatt kinő? Bevallom, nem!:-)

      Törlés
  2. Bruhaha, banyatank:D na még így sem hallottam soha. Miket nem tanul az ember a blogtársaktól?:O:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, azt hittem mindenki ezt a zsargont használja a kerekes bevásárlótáskára, de sokan nem értették. Milyen tank?! Hát Orsikám, ezért jó, hogy idejársz, mindig tanulsz valami szörnyen fontosat!:-)))

      Törlés
    2. azért mit nem adtam volna, ha látom, hogy egy bevásárló kocsiból kukucskál ki a kutyus:D meg mikor beszéltél a bevásárló kocsihoz.... :D

      jaj, bár hamarabb olvastam volna a blogodat, azóta piszok jól szórakozok:))

      Törlés
  3. Milyen szerencse hogy itt felénk ebben a kis faluban házhoz jön az állatorvos. Így aztán meg menekülünk holmi "banyatankba" való tuszmákolástol. :))

    VálaszTörlés
  4. Hát Flekk szempontjából lehet jobb lenne!? :-) Meg van az itt létnek is az előnye és hátránya! :) Ami a csendet, nyugalmat, békét és szabadság érzetet illeti az vitathatatlan. Viszont vannak ennél fontosabb dolgok is az ember életében. :-)

    VálaszTörlés
  5. Hehehe :) Zirát mi is macskahordóban vittük az első oltására, meg is lepődött a doki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Laura sajnos baráti macska (hordóval) nincs a közelünkben. Úgy tűnik, a mi óriás doktorunkat már semmi nem lepi meg, szeme sem rebbent!:-))

      Törlés
  6. Hát elsősorban munka lehetőség, aztán hogy kicsit csipegessen a kultúrából, gondolok itt egy színházra...mozira...kiállításra. Mindehhez adott esetben oda vissza több mint 200 kilométert kell autózni. Vonatozás szóba sem kerülhet egy színházi előadás esetében. :(

    VálaszTörlés