2013. február 13., szerda

Velentájn

Eltekintenék azoktól a trendi tirádáktól, miszerint "jajugyanmááá, micsoda nyálas ez a Valentin nap", "mit kő nekünk majmolni mindenféle nyugati baromságot", valamint azoktól is, hogyaszongya "máméne lehetne csak azért, mert nem mi találtuk ki?!", "igenishogy szükség van romantikára, édes-vicces figyelmességekre!" Eltekintenék, mert úgy vélem, mindenki képes eldönteni, hogy üli vagy nem üli ezt az ünnepet, az meg intelligencia kérdése, hogy ilyen vagy olyan véleményét nem próbálja kötelezővé tenni mások számára.
                      Életem Értelmével már a magyarországi Valentin-premierkor eldöntöttük, hogy Isten hozta, minden ünnep jól jön. Az apró
figyelmességekkel csak az volt a gond, hogy nálunk mindig is divatban voltak az "ezt Neked hoztam csak úgy" kis rituálék. Namármost azért vegyünk tucatszám kis szivecskés izéket, vagy kötelező virágcsokrokat, amikor épp nem vágyunk rá, mert jajajj Valentin-nap van? A megoldást egy turkáló kínálta, ahol évekkel ezelőtt, a kirakatban /!?/ megpillantottam minden idők legrondább, szív alakú, pink párnáját. (Fenti kép)Így került otthonunkba az örökös Valentin-napi ajándék. Ezekben a napokban előkerül a szekrény aljából, a Nagy Napon pedig én átnyújtom Életem Értelmének, ő kicsit magánál tartja, majd illő gráciával átnyújtja nekem, vicces-kedves ajándék megvolt jöhet a pálinka. Nos, az örök darab ma is színre lépett, ám valahogy Flekk karmai közé került. Ő pedig, mint látható, rögtön azonosult az ünnep lényegével...:-)))
                 Ugyanis - nem először írom le - Szent Bálint napja NEM KIZÁRÓLAGOSAN A SZERELMESEK ÜNNEPE!!! Akkor sem, ha minden bizonnyal őket lehet a legkönnyebben megvágni. Ez a nap a mindennemű szeretet ünnepe elsősorban. Tőlünk nyugatabbra, vagy akár északabbra senki nem találja furcsának, ha egy család tagjai is meglepik egymást, barátaikat, netán szomszédaikat valami kedves csekélységgel ezen az ünnepen.
Így én is kívánok boldog Valentin-napot minden erre tévedőnek, annyi szeretettel, amennyit igényel!

8 megjegyzés:

  1. Nekem van egy Bálintom. Ezért mikor köszöntjük egy szép csokorral, utána mindenki sorba áll a maga szál virágjáért, mert "nehogy azt gondoljátok, hogy titeket a kutya sem szeret" :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Perenne, és a kutya miért áll sorba??:-)) Viccet félretéve: szerencsés van, Neked ez a nap minden kétséget kizáróan nagy ajándékról szól!

      Törlés
  2. Ez a szamár a szívben nagyon megható :-)))

    VálaszTörlés
  3. Respect!
    Csak hogy csillogtassam nem létező nyelvtudásomat, a "hogyan NEM találkoztam Bartók Bélával" című nagyszerű kabarészám után szabadon. Ám nekem nincs olyan orgánumom, mint amilyen az előadónak (Agárdy Gábor) volt :D

    VálaszTörlés
  4. Kész vagyok ettől a kutyától, nagyon eredeti egyéniség... :-)
    Valentin... én sem kedvelem, de ki sem kerülöm... Jött, itt ragadt. Azt mondják, minden napnak erről kell szólnia, de ha annyi napon át nem jut valakinek eszébe, nem is rossz, hogy van ez az egy nap... Talán felébred.

    VálaszTörlés
  5. Bocs, ha tegnap kiütöttem nálad a biztosítékot, de annyira elegem van már úgy mindenből ami itt történik ebben az országban.:(:( Bár írtam előtte emailt, sőt már régebben is írtam erről Chansonnak. Levettem, máshogy próbálkozom. A tehetetlenség megőrjít!

    VálaszTörlés
  6. Ráadásul nem is gondoltam arra, hogy ez negativ is lehet. Ahogy a férjem mondja, én olyan naív vagyok dolgokban....Bekellene látnom, hogy lassan majdnem mindenkiben csalódnom kell. :(:( Tudod, alpolgármesterként látok pár dolgot, látom hogy igazságtalan a mostani rendszer. Ez is megérne egy posztot.:(

    VálaszTörlés
  7. Drága Tamara! Szó sincs biztosíték-kiütésről!! Valószínű nem tudtam jól érzékeltetni, hogy mennyire becsültelek, becsüllek a nagy szívedért, és tiszta szándékaidért! Szóval, nagyon!:-) Egy normálisabb világban valószínű nem is kéne gondolni arra, hogy, ha egyik embert megindítja a másik sorsa, és segíteni akar, az negatív színezetet is kaphat. De hát most nem ilyen világot élünk, sajnos.:-(( Ami vígasztaló számomra: hogy vannak ilyen emberek, mint Te, akik látják a visszáságokat, akik tenni akarnak. S amíg vannak, remény is van, hogy lesz a rendszer még igazságosabb is.

    VálaszTörlés